Tanken med den här bloggen var att på något sätt göra en dagbok över min tid efter att ha flyttat hemifrån. En sammanfattning av min tid i vuxenvärlden. Så har det inte blivit för jag är grymt dålig på att uppdatera här. Annars hade det varit rätt gött att kunna titta tillbaka och minnas vad som hänt till exempel under den tiden jag bott här i Ulricehamn. Nu får jag minnas det med tankekraft istället.

2014 verkar bli ett väldigt konstigt år. Allting verkar liksom vändas upp & ner, delvis på grund av mig själv. Om några månader kommer jag ha lämnat Ulricehamn. Jag ska tillbaka till Skåne. Just nu känns det mesta förvirrat & som att det samtidigt som det inte finns någon plan finns femhundraelva möjliga vägar att gå. Hur som helst lär det väl lösa sig.

Såhär har den senaste tiden sett ut via min instagram, där jag är betyldigt duktigare på att uppdatera:
         
 

Kommentera

Publiceras ej