Igår packade jag in mig & väskor i bilen för att köra upp till huvudstaden. Tre-fyra timmar senare rullade jag in hos R & nu är det några dagar kombinerat jobb & trevligheter som står på schemat! Förövrigt så verkligen hatar jag att packa, kan vara det tråkigaste som finns! Skjuter alltid upp det i evigheter & sen får jag slänga ner allt i lite småpanik!
 
Eftersom Sabina helgen till ära även hon befann sig i huvudstaden passade vi på att träffas en snabb vända. Denna tjej kan jag nu i efterhand inte förstå att jag en gång  tiden trodde jag inte skule tycka om. Så fel jag hade. Härligare & snällare tjej får man leta efter. Nu har vi båda flyttat från barndomsorten så nu får vi träffas när tillfälle ges! Fin söndag det här.
 

3 kommentarer

Hemma Hos Felicia

18 Nov 2013 10:44

så fina bilder!!

sv: ja visst är de! :)

Svar: Tackar! :)
Mathilda Ahlberg

Isabelle Olofsson

20 Nov 2013 13:48

Är du i Stockholm för fotojobb eller? :) Jag vill verkligen bli frilansfotograf men förstår inte hur jag ska ta mig till den drömmen..

Svar: Delvis för fotojobb men även föreläsningsjobb. Mitt råd är kämpa! Och våga testa dig fram!
Mathilda Ahlberg

Fatma

24 Nov 2013 02:04

härligt :)

Svar: Verkligen!
Mathilda Ahlberg

Kommentera

Publiceras ej