Idag sitter jag & fixar med bilder till en resumé av det här året. Massor av bilder kan jag lova! Just nu är det bilder från fotbollsåret som rullar förbi på skärmen. Tänkte göra ett nerslag någonstans mitt i sommaren & dela med mig till er. I Juni var det landskamper & allsvenskan som stod på schemat. Men bilderna här neranför är inte från någon av de matcherna, nej de är från en solig fotbollsplan i Eket där min lillebror spelade match. Min bror är inte någon jätte men duktig på fotboll är han! Och som den stolta syster jag är ville jag passa på att se en match när jag ändå befann mig i Skåne. Sen att matchen i helhet inte gick så bra, att tränarna fick lämna bänken & hoppa in som spelar & ingen mindre än min far fick hoppa in som linjedomare är ju en helt annan historia.
 
 

Kommentera

Publiceras ej