Måndag igår. Jag är fortfarande i huvudstaden & istället för att sitta i lägenheten pressar jag in både det ena & det andra. Gårddagen spenderades tillsammans med Emil som jag lärde känna när jag skulle börja jobba som skolfotograf. Fin påg som var lite bortkommen bland alla göteborgare på kursen. Vi har hållt kontakten efter kursen & igår spenderade vi många timmar med att prata på ett mysigt fik i gamla stan. När jag satt på valfritt kollektivt färdmedel in till centralen insåg jag att jag missat att äta frukost. Så fikan för min del fick bli en baugett som aspirerade både frukost & lunch. Emil var även miniguied på så vis att när vi promenerade runt höll han mig uppdaterad om var jag faktiskt befann mig. Helt plötsligt hade vi umgåts i fyra timmar & jag var tvungen att ge mig ut till Friends Arena för att fotografera Portugals presskonferans. En ny kollega som även innehar kompetensen att kunna flytande portugisiska fick jag lära känna & det kommer säkert gå fin fint att jobba ihop.
 

5 kommentarer

mineeea 🐋

19 Nov 2013 19:55

åh julbelysningen<3333

Svar: Man blir lite glad faktiskt!
Mathilda Ahlberg

emma

20 Nov 2013 11:02

älskar dessa bilder så, underbara!

Svar: Åh vad glad jag blir, tack!
Mathilda Ahlberg

Elin

21 Nov 2013 08:33

Wow, vilka fina bilder!

Svar: Tack!
Mathilda Ahlberg

Ebba

21 Nov 2013 20:12

Stockholm är så fint när det börjar julpyntas! Får verkligen än jul känsla då!

Svar: Verkligen! Grymt mysigt!
Mathilda Ahlberg

veronica eriksson

23 Nov 2013 13:45

Ser ut som en mysig dag! :)

Svar: Det var det verkligen!
Mathilda Ahlberg

Kommentera

Publiceras ej