Idag är det söndag, veckans sista dag. Och dagen till ära är det söndagsgrått väder. Tur att jag livar upp det hela med min randiga jacka och röd hår!
 
Dagen började kvar i fem av första larmet som av misstag fick igång, sen började den igen vid tio i sex av D:s första riktiga larm, sen började den återigen halv sju av mitt larm för att se till att söndagsjobbaren faktiskt kom iväg och sen däckade jag totalt och vaknade halv nio bara för att inse att träningen kunde jag skippa och att väskan var opackad och att jag tillsammans med en packad väska en timme senare skulle vara påväg till en buss. Det tog ytterligare en halvtimme innan jag kom upp ur sängen och lite stress senare satt jag faktiskt på bussen med packad väska! 
 
Nu sitter jag på ett x2000 med destination Stockholm. Vi åker precis in i Katrineholm och utanför är det fortfarande grått, regn grått. Imorgon ska jag fotografera på fotbollsgalan men nu tänker jag ringa min far och säga att han är den bästa pappan jag har, och med handen på hjärtat är det faktiskt delvis hans fel att jag är den fotbollstönten jag är.
 
Vad gör ni denna söndagen?

Kommentera

Publiceras ej