Idag släpptes Daniel Adams-Rays nya skiva. Jag gjorde en mindre glädjedans när jag upptäckte det imorse. Efter att Precis som jag släpptes har det funnits en längtan efter detta albumet & den blev ju inte mindre av att se honom uppträda på fotbollsgalan i måndags! Så idag har jag jobbat till tonerna av låtar så som Redo att dö & Svär på mammas grav. Det som också slog mig när jag satt där & lyssnade var att för jag 2011 körde en photosession tillsammans med Tess där jag inspirerades av omslaget till Adams-Rays förra album. Tänkte att jag skulle passa på att visa lite av bilderna därifrån dagen till ära!
 
 

6 kommentarer

T I L D E S

14 Nov 2013 18:52

sv; Ja, wunderbart!
Haha neeej ääe jag lider med dig!! Kanske i år då

Satan vilka fina bilder!!

Svar: Sv: Om jag har tur så kanske!
Tackar!
Mathilda Ahlberg

Amanda Ljungdahl

14 Nov 2013 22:09

åh, han är så bra! väldigt häftiga bilder också! :)

Svar: Sv: Det är han verkligen! Tackar!
Mathilda Ahlberg

jennifer

15 Nov 2013 10:45

Åh tack!! Jaa helt otrolig!

EMMAWHO

15 Nov 2013 11:09

Så bra bilder!

Svar: Tackar!
Mathilda Ahlberg

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

18 Nov 2013 17:52

Såå snygga bilder:D

Svar: Tackar!
Mathilda Ahlberg

Adine

21 Nov 2013 18:07

GRYMT snygga bilder!!

Svar: Tackar! :)
Mathilda Ahlberg

Kommentera

Publiceras ej